top of page
DENKEN ALS EEN UITGEVER
5 x storytelling:
1-Dé reden: méér impact want verhalen raken mensen. Ik coach je hoe je je verhaal, tips en info boeiend online kan brengen, zodat het gedeeld wordt met anderen.
2-Kostefficiëntie: een goeie video levert ook volgend jaar nog kijkers en nieuwe klanten op.
3-Optimalisatie van je beschikbare middelen: met het communicatieplan dat je krijgt kan je de productie van al je visuele content handiger aanpakken.
4-Google vindbaarheid:
Met storytelling vergroot je je online vindbaarheid (SEO).
5-Hergebruik / repackaging of content:
Elk stuk content is herbruikbaar: korter, langer, video naar foto, foto naar tekst, enz. dus ook hier weer kostenefficiëntie en optimalisatie.
Hoe wordt jouw aanpak anders door een samenwerking met Storybite?
Omdat je jouw bedrijf als een journalist zal bekijken. Omdat je jezelf als een uitgever gaat beschouwen, met je eigen maandblad, je online magazine. Daarin vindt de klant exact wat wat hij in Google zoekt:
human interest, boeiende content, verhalen, tips, tricks, inspiratie, spanning, ontroering, een 'klik'.
Na een analyse van jouw content strategie krijg je van mij een rode draad en strategie voor héél je communicatie.
Zo'n content marketing plan bevat dan een mix-op-maat van rubrieken én formats:
-video's (30 - 60 - 120 seconden)
-infographics
-klantenreviews & achter de schermen
-fotoreportages en open-deuren
-inspirerende copy & posts.
Zaken waarmee je zelf aan de slag kan, of die ik voor je kan opstarten bij aanvang. Your choice...!
Tip van de maand:
"Als het goed is, mag het ook gezegd worden..." Nu en dan tip ik je graag over opmerkelijke en knap gemaakte websites of sociale media pagina's, goede baselines of boeiende verhalen. En artikels die me inspireren. Enjoy!
bottom of page